Follow us on Twitter

About Me

My Photo
hilfol fozoul
Send your news to (hilfolfozoul@gmail.com) if you want them to be published on
Hilf-ol-Fozoul
blog
View my complete profile

Blog Archive

Blog Archive

Thursday, September 27, 2012

The third successful attack for Banks of America

Izz Ad-din al-qassam Groups attack on the previous three according to America's financial institutions was successful.
In this attack PNC bank, the fourth-largest U.S. bank ,Just out of reach .
Izz Ad-din al-qassam Group had announcedin response to America's support for insulting the Prophet of Islamin three consecutive days Bank of America will have three cyber attack.
Previously, Wells Fargo Bank and the Usbanks were out of reach because of the cyber attack.



الهجوم الناجح الثالث على البنوك الأمريكية

كما أعلنت سابقاً مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين، فقد تم تنفيذ الهجوم الثالث لهذه المجموعة على المؤسسات المالية الأمريكية بنجاح.
و قد خرج منذ لحظات بنك PNC من الخدمة من جراء هذا الهجوم، حيث يعتبر هذا البنك من أكبر أربعة بنوك في أمريكا. و كانت قد أعلنت مجموعة الشهيد عز الدين القسام بأنها سترد على دعم أمريكا للإهانة التي وجهت لرسول الإسلام (ص) و ذلك بالهجوم الإلكتروني على ثلاثة بنوك أمريكية في غضون ثلاثة أيام متوالية، حيث تم في وقت سابق إخراج بنوك ويلز فارغو و بنك الولايات المتحدة (US Bank) من الخدمة نتيجة هجوم إلكتروني.


Wednesday, September 26, 2012

بعد خروج ويلزفارغو، بنك أمريكا يخرج أيضاً من الخدمة


طبقاً للبرنامج الزمني الذي أعلنته مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين كردِّ على دعم الحكومة الأمريكية لمنتجي الفيم المهين لرسول الله (ص) و بعد هجوم أمس الناجح على على موقع مؤسسة ويلزفارغو المالية، فقد خرج منذ لحظات أيضاً بنك أمريكا (US Bank) و جميع خدماته الإلكترونية من الخدمة.

توضح الصورة التالية حالة سيرفرات هذا الموقع منذ لحظات.



U.S.Bank was out of reach after Wells Fargo


According to Izz Ad-din al-qassam Group's predetermined schedule, in reaction to US government support of offensive video about Prophet of Islam, after successful attack yesterday to website of the financial institution Wells Fargo, moments ago the website of U.S.bank with all the electronic services were out of reach.

The picture below shows the status of the servers of the website in moments before.





Reflection of cyber-attack to Wells Fargo in world media

Attack of the Izz AD-Din Al-Qassam group to wells Fargo site for condemnation of US government support of offensive video about prophet of Islam has been broad reflection in the world media.
That you see examples of this reflection




http://news.cnet.com/8301-1009_3-57520363-83/wells-fargo-is-latest-bank-to-be-hit-by-cyberattacks/

http://online.wsj.com/article/SB10000872396390444358804578018812198349592.html?mod=googlenews_wsj

http://www.mercurynews.com/business/ci_21630421/wells-fargo-website-distrusted-reported-cyberattack

http://www.latimes.com/business/money/la-fi-mo-wells-online-outage-20120925,0,1876507.story

http://whtc.com/news/articles/2012/sep/26/wells-fargo-website-hit-by-access-issues-amid-cyber-threats/

http://in.reuters.com/article/2012/09/26/us-wellsfargo-website-idINBRE88P03L20120926

http://betabeat.com/2012/09/operation-ababil-muslim-cyber-fighters-return-take-down-wells-fargos-website/

http://phys.org/news/2012-09-islamist-group-cyber-banks.html

http://technologyspectator.com.au/wells-fargo-website-glitch-raises-cyber-attack-alarm

http://news.yahoo.com/wells-fargo-website-hit-access-issues-amid-cyber-022346152--sector.html

http://news.asiaone.com/A1Business/General%2BNews/Story/A1Story20120926-373817.html

موقع "ويلزفارغو" خرج من الخدمة

بحسب البرنامج الي أعلنت عنه سابقاً مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين فقد تم إخراج موقع بنك wellsfargo من الخدمة.
من أجل الحصول على معلومات أكثر في هذا المجال سيتم نشرها فورياً عن طريق حلف الفضول.
تستطيعون مشاهدة البرنامج الهجومي لمجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين على هذا البلوق أيضاً (حلف الفضول).



Tuesday, September 25, 2012

Wellsfargo website is out of reach

According to Izz ad-Din al-Qassam Group's predetermined schedule Wellsfargo Bank website was out of reach a few seconds ago.
More information about it will be published on Hilf-ol-Fozoul blog soon.
You can see Izz ad-Din al-Qassam Group's attack schedule here.



بيان مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين

حسب البريد الإلكتروني الذي إستلمناه من مجموعة مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين، فإن هذه المجموعة في خضم مواصلتها دفاعها عن رسول الإسلام تنوي القيام في الأيام القادمة بعمليات إلكترونية ضد المراكز المالية و الإئتمانية للدولة المهينة أي أمريكا.

نص بيان مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين :
 

عمليات أبابيل – الإسبوع الثاني

قد أعلنا في البيانات السابقة بأننا لا نحتمل إهانة نبي الرحمة (ص)، و لهذا خططنا و نفذنا عدة عمليات إلكترونية ضد المراكز المالية و الائتمانية للبلد المهين يعني أمريكا.
سعى بعض المتحدثين الأمريكيين لحرف الموضوع و إدعوا بأنه لم يكن الهدف من هذه العمليات الرد على الإهانة بل إفترضوا نوايا أخرى كقيام دول بهذه العمليات للتخفيف من مشاكلها الداخلية. نحن ندين بشدة هذا السعي المضلل من أجل خداع الرأي العام، و نعلن بأن محبة و عشق المسلمين و أحرار العالم للرسول الأعظم (ص) أكبر من أن تستطيعوا أن تطفئوا غضبهم العارم بخدعكم الدنيئة أو أن تحرفوه عن مبتغاه.
يستحيل أن يرضى أحد أن توجه الإهانة لأنبياء الله و خاصة خاتم الأنبياء و أكملهم محمد بن عبد الله (ص)، و بناء على الوعود السابقة سنواصل عملياتنا ،ما دمنا نستطيع ذلك، إلى أن يتم حذف الفيلم السخيف و المهين من الإنترنت.
و في هذه السياق نعلن الجدول الزمني لهجمات هذا الإسبوع. و بناء على هذا الجدول سيعلم زبائن البنوك و المراكز المعلن عنها في أي الأوقات ستكون غير قادرة على تقديم الخدمات، و بهذا يمكنهم أن ينظموا وقت استراحتهم و وقت مراجعاتهم للبنوك تبعاً لذلك، و أن يقدموا على إتمام معاملاتهم المالية في وقت آخر. ستبدأ كل الهجمات من الساعة 2:30 (GMT) PM و ستستمر لمدة 8 ساعات.
نحن ندعو كل مستخدمي العالم الإلكترونيين ليشاركوا في هذه الحركة البارزة. و إذا لم تستمع أمريكا لمطالب أحرار العالم فسنوسع عملياتنا و ستشمل حينئذ سائر الدول الشيطانية مثل اسرائيل، فرنسا و بريطانيا أيضاً.
الثلاثاء 25/9/2012 الهجوم على موقع wellsfargo  

www.wellsfargo.com
 الأربعاء 26/9/2012 الهجوم على موقع usbank
www.usbank.com
الخميس 27/9/2012 الهجوم على موقع pnc 
www.pnc.com
 الأيام الأخيرة في الإسبوع: التخطيط لهجمات الإسبوع المقبل

مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين



Cyber Fighters Group's Statement

We have received an Email from martyr Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters Group that announces, following the supports of Islam prophet, this group is going to carry out cyber operations against credit and financial centers of insulting country, the United States, in the coming days.

The full statement:

Operation Ababil, The second week
    
    In the previous announcements we stated that we will not tolerate insulting exalted character of the prophet of mercy and kindness. Due to the insult, we planned and accomplished a series of cyber operations against the insulting country's credit and financial centers. 
    Some U.S. officials tried to divert people's attention from the subject and claimed that the main aim of the operation was not deal to insults but it had other intentions. The officials claimed that certain countries have taken these measures to solve their internal problems. 
    We strongly reject the American officials' insidious attempts to deceive public opinion. We declare that the kindness and love of Muslims and free-minded people of the world to the great prophet of Islam is much more than their violent anger be deflected and controlled by such deceptive tricks.    
    Insult to a prophet is not acceptable especially when it is the Last prophet Muhammad (Peace Be upon Him). So as we promised before, the attack will be continued until the removal of that sacrilegious movie from the Internet.   
    Therefore, we suggest a Timetable for this week attacks. Knowing which times the banks and other targets are out of service, the customers of targeted sites also can manage to do their jobs as well and have a rest while the specific organization is under attack.   
    We shall attack for 8 hours daily, starting at 2:30 PM GMT, every day. We repeat again the attacks will continue for sure till the removal of that sacrilegious movie.   
    We invite all cyberspace workers to join us in this Proper Act. If America's arrogant government do not submit, the attack will be large and larger and will include other evil countries like Israel, French and U.Kingdom indeed.  


    Tuesday 9/25/2012 : attack to Wells Fargo site, www.wellsfargo.com
    Wednesday 9/26/2012 : attack to U.S. Bank site, www.usbank.com
    Thursday 9/27/2012 : attack to PNC site, www.pnc.com
    Weekends: planning for the next week' attacks.
    
    Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters



Tuesday, September 18, 2012

muslims won the battle, Bank of America's site went down

Breaking news:
Site of Bank of America went down!
This site encountered a serious errors a few minutes after huge attack made by Muslims worldwide
Access to this site is hardly possible.





إنتصار المسلمين بتعطيل موقع بنك أمريكا


خبر عاجل: بنك أمريكا خرج عن الخدمة
بمشاركة واسعة من المسلمين في أنحاء العالم و بعد دقائق معدودة من بداية الهجوم، عانى موقع بنك أمريكا من أعطال جدية في سيرفراته و أصبح الوصول إلى هذا الموقع في غاية الصعوبة.


دعوة الدفاع عن الرسول الأكرم (ص) في الإنترنت

بعد الهجوم الناجح على سيرفرات اليوتيوب التي قام بها عدد كبير من مسلمي العالم في الأيام القليلة الماضية، تعلن مجموعات و تشكيلات متعددة إستعدادها لإعداد نشاطات مشابهة.
و لهذا، ما دام داعمي الفيلم المسيء للرسول الأكرم (ص) لم يعاقبوا منتجي و ناشري هذا الفيلم و ما دام هؤلاء لم يعتذروا و يضمنوا رسمياً عدم تكرار مثل هذه الأعمال، فلن يكون الفضاء الإلكتروني فضاء آمناً لأعداء الإسلام بعد اليوم.
و بناء على طلب مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين، في تاريخ الأول من ذي القعدة في الساعة 17 بتوقيت مكة المكرمة (14 بتوقيت غرينتش) ضمن حركة إحتجاج جماعية لكل مسلمي العالم سيتم إخراج بنك أمريكا و بورصة نيويورك من الخدمة.
كما في الهجوم على اليوتيوب، تستطيعون أن تحمّلوا الحزمات المعدة للهجوم  (packages) عن طريق الروابط التي تم إرسالها لنا، و البدء بالهجوم بتفعيل صفحة الويب و إختيار كلمة إبدأ (start) في الساعة المحددة.

بالروح بالدم نفديك يا رسول الله





Come and Support prophet muhammed on the Internet

After Successful attack to YouTube Servers in recent days made by Muslims around the world, many groups announce that they are ready to do similar attacks.
When supporter of that sacrilegious movie try to punish the cast and crew, the publisher included, this story will end until that time these kinds of Cyber Attacks will be continued and the Cyber world will be an unsafe place for all of Enemies of Islam.
As Cyber fighters of Izz ad-din Al qassam asked, in the first day of Dhu al-Qi'dah at 5 o’clock pm. Mecca time (14:00 GMT) Bank of America and New York Stock Exchange will be Attacked by Muslims worldwide.
Just like Attack to YouTube site you can Download the Links and run the web page and simply hit the Start at the time of Attack.





http://www.4shared.com/rar/hsgwQilU/Attack_to_USA.html?

http://www.mediafire.com/?8jem4l51toff2be





Cyber fighters of Izz ad-din Al qassam Announcement

In the name of Allah the companionate the merciful

My soul is devoted to you Dear Prophet of Allah
Dear Muslim youths, Muslims Nations and are noblemen
When Arab nations rose against their corrupt regimes (those who support Zionist regime) at the other hand when, Crucify infidels are terrified and they are no more supporting human rights. United States of America with the help of Zionist Regime made a Sacrilegious movie insulting all the religions not only Islam.
All the Muslims worldwide must unify and Stand against the action, Muslims must do whatever is necessary to stop spreading this movie. We will attack them for this insult with all we have.
All the Muslim youths who are active in the Cyber world will attack to American and Zionist Web bases as much as needed such that they say that they are sorry about that insult.
We, Cyber fighters of Izz ad-din Al qassam will attack the Bank of America and New York Stock Exchange for the first step. These Targets are properties of American-Zionist Capitalists. This attack will be started today at 2 pm. GMT. This attack will continue till the Erasing of that nasty movie. Beware this attack can vary in type.



Down with modern infidels.


Allah is the Greatest. Allah is the Greatest.


بيان مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين

بسم الله الرحمن الرحيم

روحي فداك يا رسول الله
أيها الشباب العربي، أيتها الأمة الإسلامية، أيها الأحرار
في الوقت الذي نهضت فيه الشعوب العربية و أسقطت الحكام العملاء للغرب و الصهاينة، استوحش الكفار الصليبيين و كشفوا اللثام عن التحرر و حقوق الإنسانية التي يدعون. لقد أهانت أمريكا المجرمة بتعاونها مع الصهيونية العالمية مقدسات المسلمين بل أهانت موحدي العالم أجمع بإنتاجهم لهذا الفيلم السخيف.
يجب أن يقف مسلمو العالم بتعاونهم و يداً بيد في وجه سيناريو الأعداء هذا، و يتخذوا قدر الإمكان كل إجراء من شأنه أن يوقف إنتشار هذا الفيلم المعادي للأديان. نحن سنهاجم عوالمهم المادية رداً على إهانتهم لديننا.
الشباب المسلم و التحرري من لهم نشاطات في الفضاء الإلكتروني سيهاجمون المصالح الأمريكية و الصهيونية في هذا الفضاء، و سيجعلون العدو يندم على مواصلة إهانته لرسول الله.
نحن مجاهدو عز الدين القسام الإلكترونيين سنقوم اليوم من الساعة 14 غرينتش بأولى هجماتنا الإلكترونية على بنك أمريكا و بورصة نيويورك المتعلقة بالمستثمرين الأمريكيين و الصهاينة. لن تتوقف هذه الهجمات بل ستستمر حتى يتم حذف كل مظاهر الإهانة من صفحات الإنترنت، و في حال إستمرارهم ستظهر هجماتنا في أشكال جديدة.

لعنة الله على الملحدين و الكفار الجدد
الله أكبر الله أكبر


Saturday, September 15, 2012

الهجوم الناجح على اليوتيوب

كما تم الإعلان عنه سابقاً، تعرض اليوتيوب ليلة أمس لهجوم المتظاهرين الذين كانوا يطالبون بحذف الفيلم المسيء للرسول الأكرم. و لم تقم إدارة اليوتيوب بحذف الفيلم على الرغم من إعتراض مستخدمين غير مسلمين على نشره و بهذا العمل كانت الإدارة شريكة في هذه الجريمة اللا أخلاقية.
و بناء على التحقيقات، كُلّل هجوم ليلة الأمس بالنجاح حيثخرج اليوتيوب عن الخدمة في مدن عدة مثل لندن، باريس، لوس أنجلس، دالاس، امستردام و ... . هذه الحركة هي جزء صغير من رد العالم الإسلامي على إهانة رسول الله التي لا يمكن غفرانها أبداً. لكن يجب أن تعلم الدول التي تريد استغلال الإنتفاضات الشعبية و تحريفها و تحويرها بأننها ستتلقى ردأ أشد و أقسى.



 
وضعية سيرفرات اليوتيوب أثناء الهجوم

Friday, September 14, 2012

Confrontation with spreading "Innocence of Muslims"


 

According to YouTube administrator refusal to remove the prophet of Islam-insulting video, an internet group has developed a computer program – that is approved by Hilf-ol-Fozoul experts – to prevent the release of the video. When they run that program, YouTube will be impaired.
For more influence of this action, it is necessary to run the program by a large number of users simultaneously.
Tomorrow on 15 September at 4 pm. (Mecca Local Time) the action will begin. The considered file has been designed in html format. You can download it from links below:
Link 1

مواجهة إنتشار الفيلم المسيء للرسول الأكرم


مع العلم بأن إدارة موقع اليوتيوب قد تجنبت حذف الفيلم المسيء لرسول الإسلام و لمنع إنتشار الفيلم، قامت إحدى المجموعات الخبيرة بالإنترنت بعملٍ حاز على دعم الخبراء في حلف الفضول أيضاً حيث أنهم قاموا بإعداد برنامج كمبيوتري يعمل على تعطيل عمل موقع اليوتيوب.
و من أجل ضمان تأثير أكبر، يحتاج هذا الأمر إلى التنسيق في تفعيل البرنامج بين عدد كبير من المستخدمين.
تبدأ حركة تفعيل البرنامج غداً (28 شوال) الساعة 16 بتوقيت مكة المكرمة
صمم هذا الملف على شكل صفحة HTML حيث يمكنكم الحصول عليه من الروابط التالية


الرابط الأول

 الرابط الرابع

إدانة حلف الفضول للفيلم المسيء للرسول الأكرم ( Innocence of Muslims )

لتجدنّ أشدّ النّاس عداوة للّذين آمنوا اليهود
الأمة الإسلامية الكبرى
سلام الله عليكم و على خاتم المرسلين، رحمة العالمين، محمد المصطفى (ص) و لعنة الله الأذدية على أعداء الإسلام الذي جعلوا من معاداة الإسلام حريةً للرأي و أسموا رد المسلمين عليهم عنفاً.
إن الإهانة الوقحة للنبي الأعظم في فيلمٍ مملوٍ بالإهانة و التهم ضد الإسلام يُعبِّر عم ضعف أعداء الإسلام في مواجهة موج الإسلام. لن تكون هذه الإهانة لأعظم عباد الله الأولى أو الأخيرة. إنهم يعلنون ظاهراً برائتهم من هذه الأعمال و في باطنهم يدعمون أعداء الإسلام بكل شكل ممكن.
نحن  ضمن شجبنا الشديد لهذ الإهانة منقطعة النظير، نؤكد أن ردة فعل مسلمي العالم بالنسبة لهذه الحركة الشنيعة ستكون كتحذير لأمريكا و الصهيونية و أعوانهم، حتى يعلموا بأن تكرار مثل هذه الأخطاء سيجلب لهم مصيراً مشؤوماً. و لن يبقى عملهم هذا بدون ردٍّ أبداً.
Thursday, September 6, 2012

Second cyber attack hits Saudi oil giant Aramco



 
Computer systems at Saudi oil giant Aramco have been taken offline by a computer virus only days after a similar cyber attack.
Sunday, September 2, 2012

Saudi Fuel Crisis News

تأثيرات ما بعد الطوفان في آرامكو

بعد الهجوم على أرامكو و تعطيل كافة أنظمة هذه الشركة، سنشهد الآن تأثيرات هذا الهجوم لحظة بلحظة. إيقاف شركة آرامكو و تعطيل أنظمة هذه الشركة كان السبب لتعطيل العديد من محطات الوقود السعودية و خلق صفوف طويلة في بقية محطات المدينة الأخرى من أجل الحصول على الوقود.
إن السعودية  تقبع تحت ظروف أزمة الوقود
سيتم نشر الأخبار المتعلقة بهذه الأزمة في هذا الويبلاك.




Concequsnces of Aramco Cyber Attack

After attacking Aramco and hacking all of its systems, we are observing its consequences now.
This cyber attack led to closure of some gas stations in Saudi Arabia. Those active gas stations face very long queues.
Saudi Arabia is in Fuel Crisis.
Find Saudi Arabia Fuel Crisis News in this weblog.


راس غاز هي الضحية الثانية

عقب دعوات من حلف  الفضول للدفاع عن الشعوب المظلومة، إستهدفت مجموعة من الهاكرز شركة الغاز القطرية (Ras Gas)


أقر المتحدث بإسم شركة راس غاز بأن فيروساً غير معروف قد هاجم أنظمة الشركة من يوم الإثنين 27 أغسطس.

RasGas, The Second Victim!


In response to the invitation of Hilf-ol-Fozoul to supporting the oppressed people, a hacker group attacked RasGas, the second largest producer of Qatari LNG.




 

A RasGas spokesperson confirmed that “an unknown virus has affected its office systems" since Monday 27 August.