Follow us on Twitter

About Me

My Photo
hilfol fozoul
Send your news to (hilfolfozoul@gmail.com) if you want them to be published on
Hilf-ol-Fozoul
blog
View my complete profile

Blog Archive

Blog Archive

Sunday, October 28, 2012

دور السعودية في فتن العالم الإسلامي

قال الملك عبدالله بن عبدالعزيز، إن المنطقة تمر في المرحلة الراهنة بفتن، وأعداء الأمة يتربصون بها.
وأضاف في كلمة ألقاها بمناسبة استقبال ضيوف الرحمن من دول مجلس التعاون الخليجي في الديوان الملكي بقصر منى الجمعة "إنكم درع هذا الوطن بعد الله، ولا شك أنكم تعلمون ما تمر به المنطقة في المرحلة الراهنة التي يتربص بها أعداء الأمة بوطنكم، ولا هدف لهم غير الإخلال بأمن بلادنا ووحدته التي تحققت وكافح من أجل وحدتها الملك عبدالعزيز وأجدادكم. إن الفتن تحيط بنا من كل جانب ولا رادع لها إلا بالتوكل على الله والوقوف في وجه كل من تسول له نفسه أن يعبث بأمن ووحدة وسيادة بلادنا، لذلك علينا أن نكون على قدر المسؤولية الملقاة على عاتقنا".


Friday, October 26, 2012

What Barack Obama Mitt Romney race means to Palestinians

Source : LATUFF CARTOONS


Thursday, October 25, 2012

Happy Eid Al Adha !


Happy Eid Al Adha!

May Allah bless you with a Happy Eid


Tuesday, October 23, 2012

البيان الجديد لعز الدين القسام

لقد خاضت مجموعة عز الدين القسام في بيانها الأخير في شرح أسباب هجماتها الأخيرة على البنوك الأمريكية و  أعلنت إستعدادها لإجراء مقابلة على الإنترنت
 

كما تعلمون فإن عمليات الأبابيل هي إنتقام كردّ على الإهانة المنظمة لرسول الإسلام (ص) من قبل بعض الدول الغربية الإستكبارية، بالطبع هذا الإنتقام ليس عادلاً إذ أن حياة هؤلاء المستكبرين لا تملك أي قيم إنسانية خاصة في حين أن المال  و العنف و الجنس هم الأشياء القيمة الوحيدة لهؤلاء الملاعين.
في الإسبوع الماضي تم إستهداف بنوك HSBC , BB&T , CAPITALONE . و أكدنا سابقاً بأن هذه الهجمات تهدف لحجب خدمات البنك مؤقتاً طوال اليوم و ليس في برنامجنا أي سرقة أو تحويل للأموال و مجموعتنا ليست مسؤولة عن هذه الأشياء في حال وقوعها. نحن نقوم كل يوم بإعطاء عطلة إجبارية لكل الموطفين و الزبائن في إحدى البنوك، لذلك ألا نستحق الشكر على هذا؟
لقد أشار بانيتا في كلامه إلى الأخطار الإلكترونية المحدقة كالهجوم على مرافق الماء و الكهرباء و خروج القطارات عن سككها و مثل هذه الأشياء.  برأينا إن كلام السيد بانيتا أتى لتشويه الرأي العام و للدفاع عن أصحاب الإستثمارات البنكية و هدفه من هذا التخلص من العبء الذي لحق بهم و وضعه على عاتق الشعب. هذه هي الخدعة المعتادة للرأسمالية حيث تضغط على الشعب و تستغله من أجل المحافظة على مصالح فئة قليلة.
و من الممكن أن يقوم الصهاينة أنفسهم بإحداث أضرار في مرافق الماء و الكهرباء و من ثم يقولون أن الفاعل هو مجموعة عز الدين القسام. لقد قاموا بمثل هذا العمل سابقاً في أحداث 11 سبتمبر. لذا فلتكفوا عن هذه الحماقات و أعطوا أوامركم فقط بحذف الفيلم المهين من الإنترنت!.
مع إقتراب عيد الأضحى السعيد و بمناسبة هذا اليوم المبارك و السعيد فإن قسم عمليات الهجوم سيتوقف خلال الأيام المقبلة. في المقابل قررنا أن نجري مقابلة مع إحدى الصحف أو وسائل الإعلام الأمريكية للحديث عن الأفكار و المواقف و علل تنفيذ الهجمات. على الصحف التي تريد التقدم للمقابلة معنا أن يرسلوا لنا بياناتهم الشخصية و إقتراحاتهم عن طريق البريد الإلكتروني التالي
alqassamcyberfighter@myway.com حتى نستطيع إختيار واحدة منها. سيتم الإعلان عن زمان و كيفية إجراء المقابلة في البيان القادم.


مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين

The last statement of Izz ad-Din al-Qassam


Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters Group in its last statement  has explained the reasons of its recent attacks on US banks and has announced its preparation for an interview on internet.



As you know, Operation Ababil is a retaliation in response of organized insulting to the Prophet of Islam done by some arrogant western governments.
However, this is not a fair fight because these governments don`t have any specific human values in their lives.
Money, violence & sex are only things that are worthwhile for these unfortunates.

Last week the Capital One, BB&T and HSBC banks were attacked. We have already stressed that the attacks launch only to prevent banking services temporarily throughout the day & there is no stealing or handling of money in our agenda. So if others have done such actions we don`t assume any responsibility for it.
Every day we are giving a compulsive break to all employees of one of the banks & it`s customers.

Mr. Panetta has noted in his remarks to the potential cyber threats such as attacking on Power & Water Infrastructures, running off trains from the tracks & etc.
On our opinion, these Panetta's remarks are for distracting the public opinion &in support of the owners of the bank`s capital. He is going to put the existing pressure toward the people. This is capitalism`s usual trick. That they put too many people under pressure and exploitation for benefits of just a few people.
It is likely that even Zionists cause damages to US power, water and aviation facilities and then claim that Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters Group has done it. They had done such action already on 9/11 story.
So please stop these nonsense and just order the officials to remove the insulting video from internet.

Due to approaching Eid al-Adha and to commemorate this breezy and blessing day, we will stop our attack operations during the next days. Instead, we are going to have an interview with one of the American media and press about our ideas and positions.
Every press volunteer to interview us, send its full specifications and offers to us throughout (alqassamcyberfighter@myway.com).  
We will choose one of them ourselves. The timing and the method of the interview will be informed to the public throughout the next statements.

Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters Group
Monday, October 22, 2012

Another false flag operation like 9/11



11 years ago, the terrorist attacks on 11 September was the United States' excuse for invading two countries Iraq and Afghanistan and sending its troops to the Middle East. Since then, under the pretext of fighting terrorism, the Middle East security situation is far worse. But each year that passes since the attack on World Trade Towers (W.T.T) in New York was launched hidden dimensions of this accident have been revealed more.  It has been determined that the Bush administration not only was aware of such an incident occurred but also helped it to occur.



Thursday, October 18, 2012

The 5th week of Operation Ababil has just finished hacking the HSBC Bank

In the last attack of operation Ababil, the 5th week, Izz ad-Din Al Qassam Group succeeded in making HSBC Bank website out of reach.
So the 9th American bank faced cyber attack and simply went down.
The Attack will be continued, said theannouncement wrote by Izz ad-Din Al Qassam Cyber fighters Group. There are contradictory reports about this group in the American media.
These images show how the site went down.




الإسبوع الخامس لعمليات الأبابيل تنتهي بالهجوم على بنك إتش إس بي سي

إستطاعت مجموعة عز الدين القسام في آخر هجوم لها في الإسبوع الخامس لعمليات الأبابيل أن تخرج بنجاح موقع الويب لبنك إتش إس بي سي من الخدمة.
و بهذا يكون البنك الأمريكي التاسع الذي يستهدف بهجوم إلكتروني و يتم إخراجه من الخدمة.
مجموعة مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين أعلنت أيضاً أنها ستستمر بهجماتها في الإسبوع المقبل في حين تناقضت الأقوال في الإعلام الأمريكي عن هوية هذه المجموعة.
الصور التالية تثبت صحة خروج هذا البنك من الخدمة.


Wednesday, October 17, 2012

BB&T confirmed the cyber attack


 BB&T's Facebook page confirmed the cyber attack with publishing the post below :
" BBT.com is experiencing intermittent delays and outages. We apologize for the inconvenience and assure you that your accounts and personal information remain secure. Please know that we are working diligently to restore service as soon as possible."

Source : http://www.facebook.com/BBTBank

BB&T Bank is the second victim of cyber attacks in the 5th week of Operation Ababil

A few hours ago Izz ad-Din al-Qassam Fighters attacked BB&T Corp. website and made it out of reach. Currently the website is unable to provide services to their customers.
This attack was launched due to support of The Prophet Muhammad (PBUH), in the other words because the insulting movie is still online on internet.
Izz ad-Din al-Qassam Group has taken the responsibility of the attack and sent its documents to Hilf-ol-Fozoul.







بنك بي بي تي الضحية الثانية لهجمات مجموعة عز الدين القسام الإلكترونية في الإسبوع الخامس لعمليات الأبابيل

 مجاهدي عز الدين القسام في  خضم مواصلة دفاعه عن الرسول الأكرم (ص) و ضمن إحتجاجهم على نشر و عدم حذف الفيلم المسيء في الإنترنت قاموا بالهجوم على موقع بنك بي بي تي و إخراج هذا الموقع من الخدمة و في الوقت الحالي لا يستطيع هذا الموقع تقديم خدماته للزبائن.
و أعلنت مجموعة عز الدين القسام مسؤوليتها عن الهجوم على هذا البنك و قامت بإرسال الصور الموثقة لهذا الهجوم إلى حلف الفضول.



Tuesday, October 16, 2012

By again attacking on Capital One the new round of Izz ad-Din al-Qassam Groups's attacks began

Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters which had announced in their today's statement that  they would continue their cyber attacks for the fifth consecutive week, just minutes ago succeeded in making Capital One's website down.
This group has claimed responsibility for the attack and has sent Hilf-ol-Fozoul these images :



مع الهجوم على موقع المؤسسة المالية كابيتال ون بدأت مرحلة جديدة من هجمات عز الدين القسام

مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين و كما أعلنوا في بيان اليوم عن الإسبوع الخامس لتوالي هجماتهم الإلكترونية، فقد إستطاعوا منذ لحظات أن يعطلوا موقع الويب للمؤسسة المالية كابيتال ون.
هذه المجموعة قامت بإرسال مجموعة من الصور التالية إلى حلف الفضول ضمن تبنيها و إعلانها مسؤوليتها عن هذا الهجوم.





Muslims protest outside Google London HQ



The 5th Week, Operation Ababil : 8 == 0 !

Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters Group, continuing its attacks on America's economic centers, in response to this country's support of the insults to the Prophet Muhammed (PBUH) announced in its new statement that will attack on economic infrastructures of the United States for the fifth consecutive week.

Here's the full statement :


With a little searching, we still found the anti-Islamic offensive film on the Internet. Thus the chain of cyber attacks on U.S. banks will continue this week. These attacks will be done since Tuesday, 16 October until Thursday, 18 October 2012 in mid-day hours. We know that banks officials are concerned and waiting to see this time it is the turn of which banks. For making variation in operation, this time we give them the opportunity to understand whether they are listed or not.
Also we have a suggestion for Mr. Panetta: Instead of concerning and spending several billions that won't be good for you, tell your henchmen on YouTube to run remove command on their computers otherwise try to solve the following equation while your banks are howling under pressure from the attacks :

 

                 2                                   2
 (Panetta-8)    -    8        (Panetta+8)     - 5 (Panetta+8) - 16
----------------
-------------   -  ----------------------------------------------------  =  Panetta+8
       Panetta+8                              Panetta - 8

                  
What is Panetta then?


Attacks will continue until insults last. Do you want attacks to be stopped? Stop the insults and eliminate their traces!
   
"Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters"

! الإسبوع الخامس، عمليات أبابيل : 8 == 0

في خضم مواصلة هجماتها على المراكز الإقتصادية الأمريكية البلد الذي يدعم إهانة النبي الأكرم(ص) أعلنت مجموعة مجاهدي عز الدين القسام الإلكترونيين في بيانها الجديد بأنها ستقوم بهجمات إلكترونية للإسبوع الخامس على التوالي على البنية التحتية الإقتصادية لأمريكا. نص البيان كالتالي:

لاحظنا ببحث مختصر في الإنترنت أن الفيلم المسيء للإسلام ما زال موجوداً، لذلك ستستمر سلسلة الهجمات الإلكترونية على البنوك الأمريكية في هذا الإسبوع أيضاً. ستبدأ هذه الهجمات من الثلاثاء 16 اكتوبر\تشرين الأول حتى يوم الخميس 18 اكتوبر\تشرين الأول في ساعات الظهيرة. نحن نعلم أن مسؤولي البنوك قلقون و هم في إنتظار ليعلموا نوبة أي واحد منهم ستكون هذه المرة. و من أجل التنوع في العمليات سوف نعطيكم هذه المرة فرصةً لتكتشفوا بأنفسكم إن كنتم ضمن اللائحة أم لا؟
 لدينا إقتراح للسيد بانيتا:عوضاً عن إبداء القلق و صرف تكاليف بعدة مليارات دولار التي لن تعود لكم بأي فائدة، أخبروا أتباعكم في اليوتيوب بأن يضغطوا على زر remove في حاسوبهم، و إلا فلتعملوا على حل المعادلة التالية في الوقت الذي ترزح بنوككم تحت ضغط الهجمات:

                 2                                   2
 (Panetta-8)    -    8        (Panetta+8)     - 5 (Panetta+8) - 16
----------------
-------------   -  ----------------------------------------------------  =  Panetta+8
       Panetta+8                              Panetta - 8


ستستمر هجماتنا ما دامت الإهانة باقية. أتريدون أن تتوقف الهجمات؟ أوقفوا إهاناتكم و أزيلوا آثارها.

مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين
Monday, October 15, 2012

Thousands of Muslims rally outside Google HQ in London over anti-Islam film

More than 10,000 Muslims protested outside the offices of Google in London in an attempt to force the company to remove an anti-Islamic film from YouTube in Britain, The Telegraph reported on Sunday.
The protests come ahead of a planned million-man march to be organized in Hyde Park within the coming weeks.




Thursday, October 11, 2012

الهجوم الناجح على بنك رجيونز، رد آخر على إهانة رسول الله (ص)

بناء على بيان مجموعة الشهيد عز الدين القسام و كردة فعل على إهانة الصهاينة لرسول الله (ص) استطاعت في اليوم الثالث من أمواج هجماته الإلكترونية الجديدة على بنك رجيونز أن تخرجه من الخدمة و تقطع إمكانية دخول مستخدمي هذا البنك عن طريق الإنترنت.
على الرغم من أنه تم الإعلان عن هذا الهجوم منذ ثلاثة أيام إلا أن مسؤولي هذا البنك لم يستطيعوا إتخاذ التدابير و الإجراءات اللازمة للبقاء بأمان من الهجمة الإلكترونية. كلا بنكي كابيتال ون و سان تراست خرجا من الخدمة في الأيام الماضية بسبب مجموعة عز الدين القسام.
أعلنت هذه المجموعة بأنها ستواصل هجماتها ما دامت الأفلام المسيئة لرسول الله (ص) لم  تحذف، و بالتواصل فيما بين حلف الفضول و هذه المجموعة سيتم نشر البرنامج الجديد للهجمات قريباً.



Successful attack on Regions Bank : Another response to the insults against Prophet Muhammad (PBUH)

Izz ad-Din al-Qassam Group in response to Zionists' insults against Prophet Muhammad (PBUH), according to the group's statement,  in their third day of a new wave of cyber attacks succeeded in making Regions Bank out of reach and made it impossible for the customers to login to the bank's website.
Although attack on the bank had been announced three days before, the bank's officials failed to take the necessary measures to remain safe from this cyber attack. Both Capital One Bank and SunTrust Bank were made out of reach by Izz ad-Din al-Qassam Group last days.
This Group has announced that will continue its cyber attacks until the films insulting Prophet Muhammad(PBUH) be removed from You Tube.
Schedule of the Group's next attacks will be published soon. 





Media Reports on Cyber Attack on Sun Trust

Despite Sun Trust managers utterance declaring their readiness to defend the bank from cyber attacks, Group's success in making this bank's electronic services out of reach has widely reported in Western media.
You can see some published reports on English news websites in this regard here:


 FOX BUSINESS :
SunTrust the Latest Victim in Cyber Attack Saga

THE BUSINESS JOURNALS :

SunTrust site hit by cyber attack 

BANK INFO SECURITY :

SunTrust Is Latest Attack Victim

 

سان تراست آخر ضحايا الهجمات الإلكترونية

خرج ليلة البارحة من الخدمة بنك سان تراست و هو آخر ضحية من ضحايا سلسلة الهجمات الإلكترونية و المستمرة على المراكز المالية في الولايات المتحدة.
قالت مجموعة عز الدين القسام يوم الإثنين الماضي في بلوق حلف الفضول بأنها ستهاجم بنوك كابيتال ون و سان تراست و رجيونز على التوالي في أيام الثلاثاء و الأربعاء و الخميس.
و نقلاً عن الموقع الإنترنيتي سايت داون و مجموعة من مستخدمي تويتر بأنه لم يكن من الممكن في الليلة الماضية الوصول إلى الخدمات الإلكترونية لبنك سان تراست. نقلاً عن هؤلاء المستخدمين أنهم كانوا يتلقون رسائل تفيد خروج السيرفر من الخدمة عندما كانوا يحاولون الوصول إلى قسم الزبائن في هذا البنك.

Wednesday, October 10, 2012

Despite security measures, Sun Trust became out of reach

This bank’s website like Capital One’s became out of reach by a cyber attack in spite of the fact that the news media of America previously had announced today’s “Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters” Group’s cyber attack on Sun Trust.
This bank is one of the largest financial networks of US and has the most advanced security systems, according to the bank’s managers’ statements. But moments ago it has been completely out of reach and there is no possibility of communicating with the bank through the internet.
Last day the attack on Capital One was accomplished successfully. Consequently some Twitter’s and Facebook’s users said that they had lost their bank accounts’ balance.
“Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters Group” had warned the aimed banks’ customers to avoid any exchange of money in these banks.    





خروج سان تراست من الخدمة على رغم تدابيره الأمنية

مع أن وسائل الإعلام الأمريكية قد قامت بإعلان خبر هجوم مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين اليوم على بنك سان تراست، لكن هذا البنك خرج من الخدمة كما حصل مع بنك كابيتال ون نتيجة لهجوم إلكتروني.
هذا البنك من أكبر الشبكات المالية في أمريكا و بناء على قول المدراء فيه فهو لديه أكثر الأنظمة الأمنية تطوراً، لكنه خرج منذ لحظات من الخدمة بشكل كامل و لم يعد من الممكن بأي شكل من الأشكال التواصل معه عن طريق شبكة الإنترنت.
البارحة أيضاً تم الهجوم بنجاح على بنك كابيتال ون حيث أعلن بعض مستخدمي تويتر و فيسبوك بفقدان أرصدة حساباتهم في هذا البنك. و حذرت مجموعة الشهيد عز الدين القسام زبائن هذا البنوك بأن يحذروا من إجراء أي معاملات المالية مع هذه البنوك إثناء الأيام القادمة.




The mirror of attack on Capital One in the West media

Iz Group’s cyber attack on Capital One’s website, in protesting the insults against the Prophet of Islam has widely reported in the West media. You can see the links of the most important media here:  

Capital One Online Hit by Denial of Service Attack 

Capital One Financial Latest Bank to Get Hit by Cyberattacks

Tuesday, October 9, 2012

هجوم ناجح آخر من عز الدين القسام

منذ لحظات قليلة و كما أعلنت سابقا مجموعة عز الدين القسام فقد خرج من الخدمة موقع المؤسسة المالية كابيتال ون (إحدى أكبر المؤسسات المالية في أمريكا).
و قد أعلنت هذه المجموعة بأن لا يستخدم زبائن هذا البنك خدماته الإلكترونية إلى حين آخر من أجل بعض الدواعي الأمنية. و إلا فإن عواقب ذلك تقع على مسؤولية الزبائن الشخصية.
تم هذا الهجوم على هذا الموقع كرد على الإهانات المتعددة التي وجهها الغرب لرسول الله (ص)



Another Successful Attack by "Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Group"

Moments ago, according to Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Group's prior notice, Capital One Financial Corp. (one of the largest financial corporations of the U.S.), became out of reach. This group has announced that, until further notice, the bank's customers should not use the electronic services due to compliance with security issues. Otherwise the customers will be responsible for the consequences.
Attacks on this website has been done in response to the West's several insults to the great Prophet of God (PBUH).   




A New Statement of "Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters"

The fourth week, Operation Ababil
    
A number of cyber-attacks toward the American banks planned and executed during the past weeks. Those attacks were a response to an insulting film against the great prophet of Islam which was made and broadcast on the Internet according to Zionists will and Americans management. All Muslims and free-minded people around the world protested this absurd action but their complaints were not addressed. If these protests were done by your fans any film was immediately removed from internet. For instance, at the same time with the Queen of England family's complaint against an insulting photo published in the French magazines the photo was removed immediately. But you did not care about the demands of Muslims and called the fighter groups' activities terrorist attacks.  
You are insulting the prophet of Islam, what do you expect from Muslims? Do they have the right to confront or retaliate? Do you have a respectable thing that can be insulted in retaliation?    
All the prophets of God are his servants and respected by Muslims.

All prophets are the same. Abraham, Jesus, and Moses all are monotheist and God's prophets. So, in response to these insults, what things of you should be attacked?    
But yes! Although you are nothing and worthless, you have something which is much respected for you. You hold it very dear and without it, life has no meaning for you: Capital, material and money.  
Money is all your respect. Money is all your holiness. Money is all of your value. Money is all of your glory. Money is all your humanity. Money is all of your life. Money is all of your honor. Money is all your existence. Money is everything for you.     
For this reason, attack to your financial centers will be continued. Therefore the timetable for October's second week attack program is announced as comes:
    
Tuesday 10/9/2012 : attack to Capital One Financial Corp site, capitalone.com
Wednesday 10/10/2012 : attack to SunTrust Banks, Inc, suntrust.com
Thursday 10/11/2012 : attack to Regions Financial Corp site, regions.com
Weekends: planning for the next week' attacks.
    
It is necessary to mention that the Izz ad-Din al-Qassam group has no relation with recent Trojan-based attacks which aims the people's electronic money transfers. Our activities are only against the insulting movie mentioned above.    
We shall attack for 8 hours daily, starting at 2 PM GMT, every day. Do you want attacks to be stopped? Stop the insults and eliminate their traces!
    
"Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters"



بيان الهجمات الإلكترونية الجديدة لمجموعة الشهيد عز الدين القسام

الإسبوع الرابع لعمليات الأبابيل

تم في الشهر الماضي تخطيط و تنفيذ هجمات إلكترونية متعددة على البنوك الأمريكية. و كانت هذه الهجمات رداً على الفيلم المهين الذي تم إنتاجه بناء على رغبة الصهاينة و بتوجيه و إدارة القيادات الأمريكية، و تم  وضعه على الإنترنيت. و قد إعترض جميع مسلمي العالم و كل أحرارها على هذه الحركة السخيفة، و لكن لم يتم الإلتفات إلى مطالبهم المحقة، لكن لو أن أحداً من أصدقائهم قد إعترض على شيء ما لحذف بسرعة، كما حدث عندما حذفت صورة مهينة نشرتها مجلة فرنسية إعترضت عليها العائلة الملكية في بريطانيا. لكنكم لم تعطوا أهمية لهذ المطالب و أسميتم نشاطات المجموعات المكافحة بالهجمات الإرهابية.
أنتم تهينون الرسول الأكرم (ص) فماذا تنتظرون من المسلمين؟  هل لديهم طريقة للرد على هكذا عمل؟ هل لديكم شيئاً يمكن إحترامه كي يستطيعون أن يهينوه؟ كل أنبياء الله هم عباده و لديهم إحترامهم عند المسلمين. و كلهم من بعض. إبراهيم الخليل، عيسى روح الله، موسى كليم الله كلهم من الموحدين و أنبياء الله. لذلك على أي شيء يستطيع المسلمون أن يهاجموا ليكون رداً على إهاناتكم.
و لكن نعم! رغم كل شيء لديكم شيئاً واحداً تحترمونه كثيراً ولا تستطيعون أن تعيشوا بدونه: الإستثمارات و الماديات و المال.
المال هو إحترامكم، المال هو مقدساتكم، المال هو قيمكم، المال هو شرفكم، المال هو عزتكم، المال هو إنسانيتكم، المال هو حياتكم، المال هو وجودكم، المال هو أعراضكم، المال هو كل شيء بالنسبة لكم.
لهذا السبب ستستمر الهجمات على مراكزكم المالية.
و لهذا نعلن أن برنامج هجمات الأسبوع الثاني من أكتوبر 2012 ستكون على النحو التالي:
الثلاثاء 9/10/2012: الهجوم على
Capital One Financial Corp site, capitalone.com

الأربعاء 10/10/2012: الهجوم على
SunTrust Banks, Inc, suntrust.com

الخميس 11/10/2012: الهجوم على
Regions Financial Corp site, regions.com

يجب أن نذكر بأنه لا يوجد علاقة لمجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين بالهجمات التي تعتمد على التروجان التي تم الإعلان عنها مؤخراً و كان هدفها سرقة أموال الشعب، و نؤكد بأن نشاطات مجموعتنا جاءت للرد على الفليم المهين بشكل حصري.
و للتذكير تبدأ هجماتنا اليومية في الساعة
2:00PM GMT و تستمر لمدة ثمانية ساعات. و نعتذر من زبائن تلك البنوك لأن الهجمات تسببت بتوقف العمليات البنكية، و ندعوهم أيضاً للإنضمام إلى سائر شعوب العالم في هذه النشاطات و أن يواكبوها.
ستستمر هذه الهجمات ما دامت الإهانة باقية. أتريدون أن تتوقف الهجمات؟ فلتوقفوا الإهانة و لتزيلوا آثارها!



 مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين


Izz al-Din Qassam Group's new attacks


With continuing of God's enemies insult to the great Prophet of Islam(PBUH), as previously promised, the mutal attacks to America's economic infrastructure resume in cyberspace.
Izz al-Din Qassam group that has been successful to hit the financial infrastructure of capitalism repeatedly, this time likes last times, with prior notice of attacks' plan , published a new list  of the institutions that will be hit by cyber attacks. This group's statement will be published soon.
In the previous times the America's financial institutions couldn't to prevent the attacks  despite of  notice .



الهجمات الجديدة لمجموعة عز الدين القسام


مع مواصلة أعداء الله إهانة الرسول الأكرم (ص) و كما تم التوعد سابقاً ، بدأت الهجمات المقابلة على البنية التحتية الإقتصادية لأمريكا في الفضاء الإلكتروني (الإفتراضي).
مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام التي نجحت عدة مرات بتوجيه ضربات إلى البنية التحتية المالية للنظام الرأسمالي، قامت هذه المرة أيضاً كما في المرات السابقة ضمن برنامج مسبق للهجمات بنشر فهرس جديد من المؤسسات التي ستتعرض للهجوم الإلكتروني . و ستنشر هذه المجموعة بيانها قريباً.
لم تستطع المؤسسات المالية الأمريكية في المرات السابقة في منع هذه الهجمات على الرغم من إعلان المجموعة لها مسبقاً. 




Wednesday, October 3, 2012

البيان الجديد لمجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين

نص بيان مجموعة مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين في خضم مواصلة إدانة الفيلم المهين للرسول الأكرم (ص) و الذي وصلنا عن طريق البريد الإلكتروني :

تم في الشهر الماضي إنتاج الفيلم المهين لرسول الإسلام (ص) بناء على رغبة الصهاينة و بتوجيه و إدارة القيادات الأمريكية، و تم  وضعه على الإنترنيت. و قد إعترض جميع مسلمي العالم و كل أحرارها على هذه الحركة السخيفة، و لكن لم يتم الإلتفات إلى مطالبهم المحقة، لكن لو أن أحداً من أصدقائهم قد إعترض على شيء ما لحذف بسرعة، كما حدث عندما حذفت صورة مهينة نشرتها مجلة فرنسية إعترضت عليها العائلة الملكية في بريطانيا. لكنكم لم تعطوا أهمية لهذ المطالب و أسميتم نشاطات المجموعات المكافحة بالهجمات الإرهابية.
أنتم تهينون الرسول الأكرم (ص) فماذا تنتظرون من المسلمين؟  هل لديهم طريقة للرد على هكذا عمل؟ هل لديكم شيئاً يمكن إحترامه كي يستطيعون أن يهينوه؟ كل أنبياء الله هم عباده و لديهم إحترامهم عند المسلمين. و كلهم من بعض. إبراهيم الخليل، عيسى روح الله، موسى كليم الله كلهم من الموحدين و أنبياء الله. لذلك على أي شيء يستطيع المسلمون أن يهاجموا ليكون رداً على إهاناتكم.
و لكن نعم! رغم كل شيء لديكم شيئاً واحداً تحترمونه كثيراً ولا تستطيعون أن تعيشوا بدونه: الإستثمارات و الماديات و المال.
المال هو إحترامكم، المال هو مقدساتكم، المال هو قيمكم، المال هو شرفكم، المال هو عزتكم، المال هو إنسانيتكم، المال هو حياتكم، المال هو وجودكم، المال هو أعراضكم، المال هو كل شيء بالنسبة لكم.
لذلك وجهت الهجمات في الإسبوعين الماضيين على مراكزكم المالية و ستستمر مستقبلاً أيضاً. فإنتظروا ضربات المسلمين الموجعة.
ستستمر هذه الهجمات ما دامت الإهانة باقية. أتريدون أن تتوقف الهجمات؟ فلتوقفوا الإهانة و لتزيلوا آثارها!

 
 
مجاهدي الشهيد عز الدين القسام الإلكترونيين


New Statement of "Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters"

Following condemning insulting film about Prophet Muhammad (PBUH) we have received an Email including a statement from "Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters" :

According to Zionists will and Americans management, an insulting film against the great prophet of Islam was made and broadcast on the Internet. All Muslims and free-minded people around the world protested this absurd action but their complaints were not addressed. If these protests were done by your fans any film was immediately removed from internet. For instance, at the same time with the Queen of England family's complaint against an insulting photo published in the French magazines the photo was removed immediately. But you did not care about the demands of Muslims and called the fighter groups' activities terrorist attacks.
You are insulting the prophet of Islam, what do you expect from Muslims? Do they have the right to confront or retaliate? Do you have a respectable thing that can be insulted in retaliation?
All the prophets of God are his creatures and respected by Muslims. All prophets are the same. Abraham, Jesus, and Moses all are monotheist and God's prophets. So, in response to these insults, what things of you should be attacked?
But yes! Although you are nothing and worthless, you have something which is much respected for you. You hold it very dear and without it, life has no meaning for you: Capital, material and money.
Money is all of your respect. Money is all of your holiness. Money is all of your value. Money is all of your glory. Money is all of your humanity. Money is all of your life. Money is all of your wealth. Money is all of your reputation. Money is everything for you.
For this reason, attack to your financial centers have done in last two weeks and will continue in the future. Wait for Muslims' painful punch.
The attacks will continue until the insults continue. Do you want attacks to be stopped? Stop the insults and eliminate their traces!

"Mrt. Izz ad-Din al-Qassam Cyber Fighters"

Re-offending Prophet Muhammad (PBUH)

Once again the enemies of God and Islam, in the name of "freedom of speech", have insulted Prophet Muhammad (PBUH). Apparently freedom of speech in the West is nothing but insulting millions of people's religious sanctities. In contrast, any Muslims objection to these insults in Western countries is not included in "freedom of speech", but is suppressed strongly.
This time, a Norwegian evil-minded homosexual blogger, in brazen act, has released some images for insulting the prophet of Islam. Also, in an unforgivable action, she has invited others to do the same. These measures indicate their deep hatred toward Islam because of its enlightenment against evil nature of the Western powers.
But they will receive pounding responses to their rude behavior soon.





The above photo belongs to "Sara Azmeh Rasmussen" who has affronted the prophet.



إهانة أخرى للرسول الأكرم (ص)

مرة أخرى يقوم أعداء الله و الإسلام بإهانة الرسول الأكرم (ص) بإسم حرية التعبير.  كأن حرية التعبير في الغرب لا تعني سوى إهانة مقدسات ملايين البشر و في المقابل يقمع بشدة أي إعتراض للمسلمين في الدول الغربية  على هذه الإهانات و لا يعتبرونها أنها من حرية التعبير.
هذه المرة قام أحد البلوقات المخصصة للمثليين في النرويج بحركة قذرة نشر فيها صوراً مهينة لرسول الإسلام (ص) كما تصورتها عقولهم المنحرفة، و في حركة لا يمكن التغاضي عنها قاموا بدعوة الآخرين للقيام بأفعال مشابهة. هذه الحركات تشير فقط إلى الحقد العميق و الدفين في قلوبهم للإسلام بسبب تنويره للماهية المنحرفة للقوى الغربية.
لكنهم قريباً سيواجهون ردأ ساحقاً بسبب تصرفاتهم الوقحة هذه.

الصورة في الأعلى تنتمي للشخص الذي وجه هذه الإهانة للرسول بإسم سارة عظمة راسموسن.